Sommarlov

Hej hej!
 Äntligen sommar lov! Jag ska åka till min pappa i sandviken imorgon. Ska bada och sola (om vädret håller). Min storasyster har fått en son föresten. Han har ingen namn än, men de funderar på Aaron lr Samuel. Jag tycker att Samuel är finare i sånna fall! Mina förslag på namn var mer Sam lr Isak. Men men...
Mitt sommarlov suger. Jag är hemma i stan hela tiden. I och med att Anna skulle föda, så visste vi ju inte när vi kunde åka iväg på sommaren. Mamma beslöt sig för att vi skulle vara hemma i stan hela tiden. Jag tyckte att det verkade roligt, men nu är det rena självmordet. Alla avgaser, i den här värmen får mig att må illa. Det ska bli skönt att åka ut på "landet" lite. Jag kanske ska åka till Fridas mammas land. Det ligger på västkusten. Jag hoppas att jag får åka. Stads-livet dödar mig!
Så Frida...KOM OCH RÄDDA MIG!!!

Glad midsommar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0