Vart tog min rumpa vägen? :(

Efter att ha åkt efter båten med vår typ, water tube, tror jag det heter, har jag fått följande biverkningar :
Ingen känsel i varken fötter, händer eller rumpa, min hud skiftar i vitt/rött p.g.a. nedkylning, jag kan knappt skriva på datorn och känner mig lite konstig i halsen efter ett antal kallsupar och när jag kom upp ur den.. asså den där grejen jag åkte i, så var jag snorig runt hela näsan. Det där med rumpan beror på att jag liksom satt och flög upp och ner från vattenytan i en kvart, som högst ungefär en halvmeter upp. Jag har också konstaterat att vattenytan är liksom mycket hårdare än man tror, särskilt när man kör direkt på det där vita skummet efter en båt, eller kör direkt på ett antal höga svall. Ja, då så känns det liksom inte lika kul längre. Men det var faktiskt bättre på slutet, i början hade man så jävla mycket känsel kvar fortfarande. Nu känns det inte så mycket att min rumpa dunkats typ gul och blå, jag kan tänka mig att det kommer kännas aningen värre imorn på våran drygt 6 h långa bilresa. Men vem vet, det här kanske var bara jättebra träning för min rumpa och mina benmuskler ( jag var tvungen att hålla dem uppe i luften hela tiden så dem inte skulle bromsa upp vattnet så jag fick det i ansiktet - gjorde det misstaget några gånger vilket resulterade i kallsupar). I så fall kommer jag nog ha tränigsvärk imorn också. Men, men. Visst är det skönt att inte ha ont i rumpan, men nu känns det liksom som om den försvunnit... jaa, jag måste nog ha tappat den på vägen.

Hm.. tror jag fått nån slags ögoninflammation (stavas antagligen inte så) i höger öga - är typ helt röd vid ögonvrån där,  ni vet. - Ånej nu börjar det klia i andra också ... Buhu :'(

Haha, ska försöka sola lite idag så astri inte blir missnöjd för jag har fått för lite fräknar.. :)

Vi kanske kan skriva på Västkusten om vi hittar internet. Annars skriver jag om två veckor :P

                                                        

PS. Nån som ska vara / bor i närheten av Bohuslän i sommar? Kommentera isf så kan vi träffas där xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0