badat :)

jaa, man förstår ju nästan på rubriken vad jag tänker skriva om. iaf, så har jag badat första gången i år. utomhus asså, annars räknas det ju inte. det var väldigt kallt, rekommenderar det ej, men ändå stolt för att jag gjorde det. det var 12° tror jag. det va på landet, badade med theo och rakel, hans kompis. sen så solade jag typ hela lördagen och lite av söndagen, värsta sommarvädret ju :) fick tillomed lite bikinimärken. ush, sen har jag hittat tre fästingar på mig också :S en som satt fast, jag har typ fästingfobi tror jag. fast väldigt lite. jag tjänade lite pengar i helgen också, fick 200 spänn av att släpa "ris", alltså typ barr och löv och sånt skit av pappa :) ja, det är nog det jag har gjort på mitt lilla lov eller vad det nu ska kallas om det bara är 2 dar. juste, sen handlade jag lite kläder på mango, bik bok och gina tricot. dom var ganska fina tyckte jag, en typ hängselbyxkjol i jeans, venne vad det heter. och en vit klänning som var lite ballongformad under brösten typ,  och sen två eller tre t-shirts. ush, vilket tråkigt lov :S har inte ens träffat nåra kompisar kommer jag på nu.. men juste, måste berätta! jag har träffat björn gustavsson! hahahha. det var med klassen, sven och emilia (klassföreståndare) tyckte vi skulle gå till hagaparken och käka glass, men på vägen dit såg vi hnm, han vinka faktiskt till oss :D fick ett foto på hnm :

image3

ja, tyvärr kom emilias hår lite ivägen när jag skulle ta fotot, jag försökte klippa bort, men det här blev resultatet. han var iaf inte sådär tråkig som andra kända mänskor kan va och bara typ springa iväg, han va typ glad :) fast han gick ju lite bögigt, hahah. men gud vad coolt egentligen, hur många människor har träffat björn gustavsson liksom? :P

hm, aja men e dt nån som vet hur man fixar designen på bloggen sen? :S den ser förjävlig ut. nästan. sjukt ful iaf. typ anna , du vet ju det mesta haha.

astri, skriv nåt kul om din basketcup.

pussiluss §§

Kommentarer
Postat av: anna

ALLA har träffat björn gustafsson.

2008-05-09 @ 19:15:32
URL: http://metalliic.blogg.se
Postat av: bill

haha fett skon bild

2008-06-16 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0