pallar inte hitta på nån rubrik..

jaa, som astri just har berättat så gjorde vi verkligen bort oss.. ush, hela publiken skrattade åt oss också! men ni kan iaf få se lite hur jag såg ut i papiljotter. jag måste fan vara helt sjuk i huvet, jag menar vad kan jag ha tänkt på när jag gick ut med enorma papiljotter i håret + mammas sjal över dom på huvet + mormors klänning (det blev den till slut) ? fan, man måste ha trott att jag var blond med ojämn afro bakifrån.. :/ men gjort är väl gjort antar jag.. tänker inte göra om det iaf :S

image16image15

yeah, that's it.. jättesexigt, right? :)

juste, vår maträtt från i tisdags också (sry att det är lite sent) - spagetti med köttfärssås och mozzarella och tomatsallad.

image17

jag tkr den får... en femma av tio *. salladen var god, men spagettin och köttfärsåsen kändes lite tråkig.
på tisd har vi förhoppningsvis hunnit ladda upp den dagens mat då också.

vet inte riktigt vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev, men igår var jag och astri hemma hos mig, först bakade vi en kladdkaka, den var snarare degkaka, och sen läste vi gamla frida tidningar och skickade in frågor till en tant som hette Ewa och hade en sexspalt där (hoppas dom kommer med ^^). Senare kom vi på att hon nu hette Andrea. Frågorna var påhittade, ofc.
Jaha, mer då... Ush blev lite skraj igår eller när det var. Irina sa på spanskan att hon inte skulle ha vår grupp mer (då kan ju inte astri och jag vara MVGbarn) , men det var typ bara för att bill försökte sniffa lim och alla var helt cp. Snackade med henne, det var typ bara lite hot. Hah, jag blev lite lättad på boxningen idag också, jag fick köra med en kille som visserligen var ca 2 meter lång men han var inte lika överlägset bättre än jag, som dom flesta andrra,  och slog inte på långa vägar så hårt (venne om man kan säga så) som den där tjejen förrförra ggn som fick mig att börja blöda näsblod. :)

Kommentarer
Postat av: annaa,

haha driver du med mig, gick du ut så där?! omg, frida, hur dum får man va!(:

2008-05-18 @ 17:00:08
URL: http://metalliic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0