13 FÖR SISTA DAGEN I MITT LIV :'(

Har just kommit hem från en kinesisk restaurang, Chopsticks, där vi firade min födelsedag med släkten och alla. Det var sjukt mycket folk, och det var sjukt mycket presenter. Här är en lista på det jag kommer ihåg att jag fick... :

- Guitar hero 3

- Kinesisk liten ask med
pinnar och hållare m.m. från
restaurangen

- Mascara Maybelline Define-a-lash

- Fransk manikyr, Dior + krämgrejer

- Mavala nagelset med nagelvårdsgrejer

- Presentkort H&M, SF, Kicks, The Venue

- Fotokurs 6 lektioner

-  Flera högar med böcker, bl.a. fortsättningen på
Twiligtht, fast på svenska

- Bio med min storasyrra på Twilight

- 3 st. olika H&M linnen

- Vantar

- Leggings

- Lite pengar

- Gammal porslinstaty min
gammelmormor fick när hon
var 14 av sin fästman :P.
Typ från 20-talet :)

- Armband

- Klocka

- Ett tråkigt spel...

- Nån slags målarbok, fast för min ålder :S

- Biljett till Cabaret med mormor... Blääh

- Myströja från Nike

- Dvd filmer



Det är typ det jag kommer ihåg... Och sen så har jag ju inte fått av Pappa och Malin än, och förhoppningsvis får jag ju nåt på min tjejmiddag med :P.
Det var några spanjorer vi är släkt med som var där också, de var bara här nån vecka på typ besök, dom trodde att jag  skulle kunna typ flytande spanska efter åttan... Knappast! Jag sa i alla fall Gracias med lite fint uttal när jag tror dom sa Cumpleaños feliz. Usch, nu är jag proppmätt! Vi åt tre rätter. Först åt jag dumplings, sen wokade skaldjur i nån potatiskorg och sist fritterade bananer med glass. Jag känner mig sådär så att jag typ bara vill kräkas upp allting... Aja.

Imorn förresten, så har vi typ Crazy Hair Day eller vad det heter, i skolan... I alla fall så ska jag och Astri göra oss lite fina :P... Heheh, ni får se bilder imorn!


Nu borde jag gå och få min skönhetssömn, måste ju vakna upp på rätt sida och så imorn...
 
Glöm inte säga grattis! XD

//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0