Crazy hair day!

Idag var det en enormt rolig dag! Det var crazy hair day!
Nu undrar ni säkert vad Crazy hair day är för något? Det är en dag i skolan då alla ska ha roliga frisyrer. Tyvärr är det bara 25% av eleverna som har det :(. I Vasa Real är nämligen alla barn så fega. Dem ända i vår klass som hade lite "Crazy hair" var jag och Frida. Som ni säkert kunde gissa så tyckte alla att vi var jätte skumma. Förövrigt såg jag mest 7:or och 6:or som hade lite roliga frisyrer.
Jag och frida köpte till och med en rosa glitter spray som vi hade i håret (jag vet inte riktigt om det var värt pengarna).
Så här såg vi ut:
   
(Klicka på bilderna om ni vill se dem större)

Idag ska Frida fira sin födelsedag. Alla som hon har bjudigt ska åka ut med båten till hennes landställe. Förra året var det jätte lyckat och jag hoppas att det blir lika roligt den här gången! Jag och Paula har köpt en helt sjuk present till henne! Antligen kommer hon att gråta eller att skratta. Tyvärr tror jag och Paula att han snarare kommer att gråta än att skratta... Kan ni gissa vad hon kommer att få?
Jag eller Frida lovar att skriva allt som händer där borta, allt från vilken mat vi fick till vilken tid vi gick och lade oss...

Hare bra // Astri

Kommentarer
Postat av: Emma

men astri, jag visste faktiskt inte att det var sådan dag, men jag hade haft kul hår om de sagt i högtalarna.. förresten har jag ju varit grynet, katt och jag vet inte om något mer, men men ;)

2008-11-23 @ 19:20:35
URL: http://zebramonstrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0