Gäster...

Nu har äntligen alla gästerna gått hem. Jag spelade Plump med dom tills nu (det är ett kortspel som jag fattar ungefär ingenting av). Jag har inte haft det jätteroligt idag, har spenderat nästan hela dagen åt att umgås med vuxna. Men som sagt, jag fyller ju år snart :). Så då måste jag vara lite social.Och jag var faktiskt väldigt duktig hela kvällen och serverade vin och bytte glas och bytte tallrikar och ställde in i diskmaskinen och mer vin. Så nu borde jag ju faktiskt ha väldigt goda utsikter vad gäller min födelsedag :P. Sen så har jag druckit kanske... 10 liter vatten idag? Sen så drack jag ca en flaska glögg också. Inte konstigt att jag kissat var tionde minut ^^. Jag var på väg att fylla på en till kanna vatten när Malin upplyste mig om att jag kunde bli vattenförgiftad. Vågade inte dricka mer vatten efter det :S. Nu måste jag sova, pappa tänker väcka mig före 12 imorn :'(.
Dröm fina drömmar i natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0