Wanna be muslimer på stan!! ^^

Idag var fortfarande Emilia  sjuk (hoppas hon är dt resten av veckan också! :) ). Det innebar alltså att vi hade vikarie. Han hette Henrik och jag kan slå vad om att jag har träffat honom förut. I alla fall så hade vi några roliga lektioner, men på slutet var jag tvungen att flytta och sätta mig vid Max för att vi pratade för mycket :(. Sen var det bara Matte, No och Gympa kvar. Då visade det sig att Martin Gunnarson var sjuk. Eller så hade han bara tröttnat på oss... I alla fall så innebar det att vi hade tre timmars håltimme med lunchen :D. Under den tiden spelade vi Guitar hero hos Paula och åt lunch. Tortillini med tomatsås och stekt ägg. Paula skötte tortellinin, Astri rörde ihop tomatsåsen och jag stekte de perfekta äggen, fast alla blev inte helt perfekta, Paulas var lite slemmigt... Det var jättekul med Guitar hero, fast ärligt talat är jag sämre än jag trodde:). Men Astri och jag prövade köra en låt på Easy-nivå liggandes i en fåtölj. Jag skötte själva spelknappen, hon skötte färggrejerna. Det gick inte jättebra. Efter ungefär 6 försök var vårt rekord 61% av låten (vi åkte ut varje gång).


På vägen tillbaks kom vi på att våra halsdukar var perfekta för vädret om man virade dem som muslimer. Vi planerade att skylla på vår sena ankomst för att vi hade varit och bett. Men... det sprack. Gissa vem som är vem? =P


Här är min fina ung 08-pin, som jag gjort gratis där alldeles själv :) (i astris finger)


Nu måste jag plugga igen, den här veckan ska jag inte ligga efter med några läxor alls :)

//Frida


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahha! jag diggar muslimerna!

2008-11-18 @ 22:07:12
URL: http://sarask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0