Onsd. godnatt

Hej på er, ville bara berätta lite om idag innan jag går och lägger mig. Inte för att det hänt nåt speciellt, tvärtom snarare... En ganska normal dag, fast jag har gått runt och varit lite allmänt sur hela dan, fast jag försökt dölja det. Den började dåligt redan i morse med så mycket dimma att jag såg kanske... ett kvarter framåt? Inte så lockande att gå ut då, förstår ni. Sen kom jag hem, hade plötsligt jättemycket läxor kom jag på men jag slog nog världsrekord i dåliga ursäkter för mig själv... :P. Jag hittade på fler och fler "jag ska bara" för varje läxa. Men jag halv pluggade lite. Inget som sitter riktigt, men men. Hahah, Agnes var lite gullig idag, hon hade vart på stan med malin och så kom hon på att hon ville köpa en present till mig, så hon köpte två par strumpor till mig, haha, jag kanske är den enda som skulle bli glad för strumpor, men jag har en stor strumpbrist just nu :). I alla fall så hade hon betalat hälften med sina egna pengar, fett duktigt ändå för en fem/sex åring! XD Ska ha mina strumpor på dramat imorn, man måste alltid tänka på innan vad man har för strumpor på sig där, man ha ju inga skor, men jag glömmer alltid det och kommer dit med ett par halsunkiga, för små uttvättade rosa strumpor. Antagligen Agnes också.



Hahah, jag klarade mig före 12 med 1 minut!
 
Neh, godnatt på er :)



(agnes=syster, malin=hennes mamma, min styvmamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0