Sarask.blogg.se - Bye pea fjortisar!

Hello!
Idag när jag satt och bloggade hittade jag ett grymt bra inlägg som jag helt håller med om.
Inlägget hittade jag på http://sarask.blogg.se/ så här såg inlägget ut:

Jag tål inte folk som är någon annan på pea! Det finns typ en miljon på pea som spelar fjortisar! Palla spela.
Jag blir så irriterad! Okej om man är en fjortis, men alla är ju snälla blyga flickor som inte gör något egentligen. När kommer ni alla att växa upp? jag säger bara att ni kommer att ångra att ni beter er som ni gör nu!
Hahah, det är ju nästan komiskt. fjortis dunket, fjortis komentarerna men framförallt alla fjortis bilder!
Jag kan erkänna att jag oxå har spelat fjortis på pea men nu fattar jag hur jävla patetiskt det är.

De som spelar fjortisar på pea har inget liv i vanliga falla och därför skapar ett liv på internet!

Inse sanningen!



Min komentar:
Visst är inlägget bra? Seriöst, palla vara fjortis? fjortisar är ute nu. Okej, inte för att jag är värsta mode-tjejen, men jag har verkligen blivit trött på alla fjortisar. De springer runt med sugmärken på halsen och påstår sig ha strulat med alla på Elverket. Seriöst, hör dem inte hur det låter?
När försvinner ni?????!!!!


Vill ni läsa mer, kolla på: http://sarask.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0