Tbx igen :)

Det känns faktiskt väldigt länge sedan jag skrev nu, men det var det ju kanske också i o för sig, senast i onsdags tror jag. But now I'm back! I förr går hämtade jag min kusin på fritids, och som betalning fick jag 100 spänn plus två påsar med smink, parfymer, ansiktkrämer och ansiktsvatten, två necessärer och två stycken paket med skogrejer. Allt kom från Shiseido och Chanel. Som den goda dotter jag är (försöker i alla fall^^) gav jag några av grejerna till pappa på Fars dag, herrgrejerna alltså.


Som jag berättade för jättelängesen tror jag, skulle ju Paula och jag testa badminton. På tennisstadion. Så vi åkte dit i torsdags med hennes mamma, sen åkte hon hem igen. Men när vi kom ner till spelplanerna undrade vi vart vår grupp hade tagit vägen... De enda inom synhåll var snarare i ålder med våra småsyskon än med oss. Men så kom de fram en kille som var tränare för där vi skulle börja. Så han sa att vi skulle springa runt där som de andra ett tag. Resten av lektionen ägnade vi åt några jobbiga snorungar på kanske 7, 8 år som skulle visa oss allt man gjorde och inte lät mig och Paula vara på lag alls. På slutet orkade vi inte med dom längre och jag vägrade vara med dem. När träningen var slut kom det några från en annan grupp som skulle köra, de var mer i vår ålder än de andra, men de var så mycket bättre. Tränaren sa åt oss att vi kunde komma tillbaks fler gånger, (aldrig :S) och vi nickade och log lite falskt. Usch, det var verkligen inte vad jag väntat mig! Men vi återkommer om fler badmintongrupper :).

När vi gått skulle vi gå förbi Stadion och det visade sig att grindarna med taggar på var öppna, man kunde gå ända in på planen. Jag ville gå in, men Paula vägrade, så jag vågade inte gå in :(. Sen när vi gått en bit såg vi att det var ett stort tält med ett starkt rött sken uppsatt innanför staketet på gräsmattan. Vi anade att det var nån psykopat som födde upp vampyrer där inne. När vi kom närmare kunde vi höra dämpade röster och såg.. gissa vad! En gran. Den stod lutad mot innersidan av tältet. Snacka om skumt!


Sen tog vi 4:an tbx hem och Paula tog tillfället i akt att skrika åt en kille, lite äldre än oss "Dra upp byxorna!". Självklart blev han förbannad (det skulle jag också ha blivit) och drog ner dom lite till. Det värsta var att han trodde nog att det var jag, för sen pekade han fuck u åt mig och frågade vad vi tänkte göra åt saken... Pinsamt, pinsamt... :/ Tyvärr så såg han inte när jag pekade tillbaks. På hemvägen kom jag på att vi skulle hitta en kille åt Paula som kunde följa med henne hem och som vi kunde ta ett foto på, men Paula var riktigt kräsen och nöjde sig inte med vilken fjortis som helst, inte emo heller för den delen, utan hon ville absolut hitta en riktig hippie (Paulas smak är lite speciell när det gäller killar). Som väntat gick det riktigt dåligt, och i ett sista desperat försök skrek jag efter en kille som var ganska gammal, men helt okej, men han ignorerade oss. Jag försökte ta ett foto bakifrån, men det gick inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0