Twilight

Hoho :). Idag har jag vart i skolan som vanligt, vi hade två roliga lektioner - drama och slöjd. Efter det skyndade jag till medborgarplatsen för att gå till bion med ellinor. Den var jättbra, de hade verkligen lyckats med Edward och Bella (huvudpersonerna) som i boken. Däremot var det en massa smågrejer jag störde mig på, som att "nejmen han kan ju inte vara japan, han skulle ju vara blond..." typ, alltså som jag hade tänkt mig det ur boken. Men annars var den faktiskt väldigt bra, fast det hade jag ju förväntat mig också. Förutom att den kändes alldeles för kort förstås. Sen gick jag hem till pappa och träffade Fritjof, fast han somnade ju så fort jag tog upp honom... Sen var jag ensam hemma och började få blodsockerfall, så jag gick ner och köpte en macka på 7-eleven. Usch, nu märkte jag att jag har bäbiskräk på tröjan :S... Blää. Nu måste jag gå och duscha och sen lägga mig, jag är helt dåsig i skallen och snart somnar jag nog..


Men hur som helst så rekommenderar jag alla som läser det här att se filmen! (Fast läs boken först :P)

¡Buenas noches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0