Uppblåst mage?

Imorse var jag jätteduktig och åt en ordentlig frukost för en gångs skull. Smoothie, foccacia med lufttorkad skinka och en kopp te. Sen dess har jag känt mig som om jag är typ laktosintollerant! Eller, som jag antar att nån laktosintollerant människa borde känna sig när den druckit typ mjölk. Mjölkmage, heter det väl? I alla fall kändes min mage som en stor bubbla hela dagen, och jag mådde illa så fort jag rörde på mig. Det gick inte över förrän jag la mig ner på mage i min säng, med uppknäppta byxor :P. Hehe. Men nu känner jag mig hyfsat normal igen :).

Såhär kände jag mig...

Imorn är det Skolbio nånstans på typ Söder, eller kanske var det Östermalm... Kommer inte ihåg :S. Hur som helst så ska vi se Guldkompassen. Är jag helt borta eller är inte det värsta barnfilmen...? Jag ska i alla fall gå, fett skön dag! Vi har bara typ slöjd sen.

Ser inte ut som en film
för typ... 14åringar?
Snarare Theos ålder :)

Idag hämtade jag min kusin från basket på KFUM. Sen var jag som barnvakt självklart tvungen att sysselsätta henne, så jag bestämde att vi skulle baka Chocolate cookies. Vi var faktiskt jätteduktiga och jag kom på att jag kunde ju slå in dom i nåt och ge dom till ngn gammal tant i julklapp :D. Eller, julklapp kanske blir lite väl sent, men nån present i alla fall. Sen slog jag in Theos julklapp också, egentligen skulle jag gett den förra året, men men... Om nån gissar rätt om vad det är måste  jag säga att jag nog blir väldigt förvånad... :P

Kakorna...                        Inslaget                             Theos. Fortfarande inga

                                                                                        gissningar? Det skramlar!


Om jag ska orka gå upp imorgon måste jag sova nu! Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0