Snö, kläder och flytta

Hellu :)
Idag har jag faktiskt fått lite gjort, trots att jag gick upp kvart över 12. Först gjorde jag lite äggröra och bacon till frukost/lunch, sen spelade jag tv spel med agnes (jag vann :P).


Var det bara jag som la märke till att det  faktiskt snöade idag? Är inte det helt otroligt? Well, det tyckte jag. Så fort jag så det genom fönstret fick jag panik och kände att jag var tvungen att komma ut. Men när jag väl var ute hade ju allt självklart smält, inte ett enda spår av snö kvar :( . Bara min vanliga tur, i guess. Men jag har i alla fall stora förhoppningar om resten av veckan. Det skulle bli minusgrader i slutet av veckan. Har vi tur så är det snö då på landet på min tjejmiddag, då blir det snöbollskrig! :D


Resten av dagen var jag ute på stan och testade en massa toppar på Bik bok.Jag köpte en, den på bilden, och så köpte jag en present till Amanda också.

Och jag vet att jag ser ut som ett spöke,
och antingen är jag väl det eller så var
det bara ljuset i omklädningsrummet...


Sen gick jag hem till mamma och fick lite av mitt barnbidrag.
Vi ska flytta förresten, till Kungsholmen. Lite längre bort än nu, men busshållplatsen ligger några meter utanför dörren och det tar typ 4 minuter med bussen till skolan.  Nu ska jag plugga, sen blir det tv.

/f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0