Tränad av en 92:a :(

Idag var en riktigt tråkig dag. Vi hade skolbio! Det låter kul (vi trodde att det skulle bli kul också), men det var en ursel film!
Först och främst hade vi en vikarie som skulle följa oss dit. Han var så ansvarslös att han råkade lämna några barn på Odenplan medan vi andra åkte iväg. Katastrof?
Iaf, nu till filmen:
Filmen vi såg var Guldkompassen, den liknar lite Narnia måste jag säga. Fast jag tyckte att Narnia var 1000 gånger bättre (kanske för att jag var liten när jag såg den). Iaf, så hade filmen en ganska obegriplig handling, eller så var det jag som hade hörförståelse problem (inte trovärdigt). Filmen handlade om en flicka som fick en guldkompass. Resten av filmen sov jag typ XD. Okej, jag överdriver lite, men den var så tråkig att jag inte ens orkar berätta om den.

Eftrer skolan var det basket. Varken Elsa eller Stephan kunde komma (mina coacher), så istället kom en tjej som heter Liv och skulle träna oss. Liv som också spelar i Central baket, fast i flickor 92 fick noll respect av oss. Men vad hade hon förväntat sig liksom? Hon är två år äldre? Det värsta var att hon körde stenhårt med oss... Det var en av dem tråkigaste träningarna i mitt liv. Hon tvingade mig att springa 8 st idioter och två längder. En idioten är ungefär lika mycket som 1 ½ längd. Så allt sammanlagt sprang jag 14 länder (en längd=fram och tbx). Okej, nog snackat om detta...

Hoppas att ni hade en bättre dag iaf!

Kommentarer
Postat av: hanna

Hejhej :D, Hihi nu kunde jag lista ut vem det var som hade skrivit efterssom att du hade skrivit att du va på basket men jag tycker ni ska skriva om det är Astri eller Frida som har skrivit inlägget Puss och kram

2008-11-14 @ 10:34:50
URL: http://hannasnr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0