Allt man kan göra med en pinne! :P

Hej, idag var Emilia sjuk igen och vi hade alltså en vikarie på 3 av våra lektioner. Det är ju alltid skönast med håltimmar, men viikarie går ju också bra :). Vi gjorde egentligen typ ingenting, vikarien hade inte fått nån info alls, så vi hade mest tävling. Hon sa en bokstav, man skulle skriva land, stad, band, maträtt och sånt där.. Ni vet. Det var typ bara hälften av klassen som var med, jag, paula, amanda och astri vann kanske hälften av omgångarna :P. Sen kom jag på att jag hade en såndär pinne man sätter upp håret i som typ kineser förritiden, och så skulle vi se vem som gjorde det finast... Jag måste nog säga att Amanda var överlägset bäst...

Så, vilket bidrag röstar ni på? :P


Bidrag 1 - Paula


Bidrag 2 - Frida


Bidrag 3 - Amanda

Bidrag 4 - Astri



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0