Antligen internet <3

Hejsan, nu sitter jag pa ett litet cafe har. Har inte anvant internet pa sjukt lange, men antligen :). Det ar fett jobbigt forresten det har med a, a och o... Trycker fel varje gang. Men nu maste jag skynda mig att skriva, det kostar ju =P. Vi ar alltsa pa Cypern nu, och vi ar i Pafos. Cypern ar uppdelat i tva olika delar: Grekiska och Turkiska. Vi ar i Grekiska. Alla ser ut typ... Jaa, som greker :). Jag har typ inte sett nan med blont har. En fargad kanske. Inte nan rodharig heller. Haha, alla tycker sakert jag ser fett onormal ut bara for det... Vi bor hos min farbror i ett skitstort harligt hus, han har en stor tradgard med banantrad och sant och en pool. Jag fick fett basta rummet, det enda pa nedervaningen med en stor dubbelsang, dusch och badrum, veranda till tradgarden och ratt ut till poolen :). Haha, juste, alla har ju lite annorlunda syn har pa saker och alla tror typ att jag ar mamman sa fort Malin inte ar med. Okej till Fritjof liksom, det kan handa i Sverige ocksa, men Theo och Agnes? Vad tror de att jag ar egentligen? Bortsett fran det ar alla jattetrevliga och sa. Usch, idag nar jag kladde pa mig gick plotsligt tradgardsmastaren forbi sa jag sprang in i badrummet. Heheh, hoppas han inte hann se mig... :S. De har jattegod mat har forresten. Idag ska vi aka till en vingard och smaka vin, sen ska vi till stranden. Det var lite daligt vader nagra dagar men jag badar anda. Igar var vi och kollade pa tombs of the kings, det ar gamla gravar. Jag ska ta lite skott och grejer sa jag kan plantera egna roliga rad med olika frukter pa. Hinner inte lasa igenom det har, ha ett harligt sportlov! XD




Kommentarer
Postat av: Sara

Åååh vad härligt det lät. Shit vad jag vill utomlands nu!

2009-03-13 @ 16:06:17
URL: http://sarask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0