Bye, bye bloggen!

Hello!
Nu står mina väskor snart klara och jag ska iväg till Trysil!
Pappa kommer och hämtar upp Sara och mig kl 8, så det är bäst att jag lägger mig i tid! Gud vad underbart allt ska bli! I LOVE SPORTLOV! Vet ni något hemst jag fick veta? Det ska komma en massa andra kompisar till Trysil också. Problemet är att dem inte är min kompisar utan Aztrids, Lilles och Isas kompisar. Jobbigt va? Men jag tänker inte låta den förstöra min semester, för jag ska ut och åka skidor! Det andra tråkiga med att jag sak bort är att det kommer bli väldigt tomt på bloggen. Det kommer inte att komma några nya inlägg förens Frida har kommit hem. Hoppas att ni står ut utan oss ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0