Film audition

Hello!
Idag vaknade jag och hade jätte ont i halsen! Kanske inte det bästa när det är "den stora dagen"?? Idag skulle jag nämligen gå på en filmaudition. Vi gick på en i somras, men först i veckna så ringde dem och sa att vi hade gått vidare till nästa steg. Spännande va?
Så vad är det för film då? Jo, dem söker tvillingar i hela Sverige (13-19 år) som ska spela tvillingarna Cilla och Tina. Filmen heter "jag saknar dig, jag saknar dig" och kommer förmodligen att visas på bio. Eller ja, helt GARANTERAT visas på bio. Vore inte det coolt?? Töntiga Astri på bioduken i SF biografen? Aja, regissören heter Anders Grönros.
Så hur gick det då?
Jo, jag och Sara mötte regissören i gamlastan och vi fick provfilma genom att spela upp en scen. Det var skit kul! Fast jag vet inte om han gillade oss riktigt, för Sara frågade "När kommer ni ringa och säga att vi har gått vidare?", då svarade han "OM vi ringer, så blir det någon gång i vår". Fattar ni, han betonade "OM" jätte mycket, som om det áldrig skulle hända :S.
Men att vi klarade första audidtinen måste ju ändå betyda att vi inte är helt värdelösa? ;)

Hoppas att det blir av!

//Astri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0