Friday 13th

Hej, hur har ni klarat er idag då? Jag hade faktiskt förväntat mig mycket av den här dagen, jag ramlade inte ens! Det är faktiskt helt otroligt för att vara en så pass klumpig människa som jag. Jag hade liksom tänkt mig nåt i stil med att jag skulle välta hela matgrejen med all mat ut över matsalsgolvet, eller kanske tappa köttfärssås och spagetti över någon nia. Men dan när ju inte slut än.... :P

Idag var jag på koll hos skolsyster. Jag blir antagligen runt 1,74. Det är ju sjukt långt ändå! Min rygg var perfekt. Min syn verkade också fungera :).  Jag var jätteduktig imorse, jag var klar på tio minuter eftersom jag försov mig. Med smink, kläder och borstade tänder! Fast jag hann inte med frukost. Nu äter jag nudlar.

Igår fick vi ett stort paket med ca 6 Listerine flaskor Total Care. Jag hatar listerine, men eftersom vi fått dom av listerine tänkte jag att jag kunde testa den nya. Jag klarar aldrig 30 sek, som man ska, men en stund. Trots att det kändes som om hela mitt tandkött var sönderfrätt fick man god andedräkt efteråt, och det höll i sig ända tills jag vaknade! XD.


//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0