Goodnight

Hej, nu känner jag att jag har suttit vid datorn alldeles för länge och fått alldeles för lite gjort... Borde kanske faktiskt gå och lägga mig som Astri tyckte. Jag är fullproppad med digestivekex eftersom jag fick någon slags hungerkris strax före middan och slängde i mig det första jag hittade. Lite äckligt efter ett tag blev det ju faktiskt... 


Jaa, det där var väl jag och mitt digestivekexpaket, det... Visst ser vi glada ut? :D


Ni får nog veta imorn om jag blir sjuk eller inte (sjuk = 1000 inlägg)...


Nu borde alla ligga och sova och drömma söta drömmar tycker jag. Jag kommer drömma om digestivekex inatt, jag lovar. Förra natten tror jag jag drömde om att vi hade gympa hela klassen med Sven och det var hemskt för vi trängdes typ 100 barn i gympasalen och sen kan Emilia ha vairt där inne också... Mer kommer jag inte ihåg.


Sleep tight :)   //Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0