Inomhushelg

Hej, min dator funkar inte just nu, så jag tog pappas. Ikväll har vi gäster, en massa. Jag har varit jätteduktig och varit social och allting, men nu orkar jag inte längre. Jag gick in på bloggen för att titta på Astris nya design, men så kollade jag på statistiken och trodde att vår blogg typ hade dött eller nåt. Vi hade bara en besökare idag :S. Men sen kom jag på att det var ju bara från 12 ikväll. Ingen fara :).

Är det någon som vet hur gammal man måste vara för att ha reklam på bloggar förresten, eller om man måste ha ett visst antal besökare?

I dag har jag haft lite feber nu igen, blir nog aldrig riktigt frisk :). Jag känner mig riktigt ohälsosam just nu, jag har inte gått ut på hela dagen. Men jag var ju faktiskt lite sjuk. Heheh, jag vägrade prata med någon i morse också för det gjorde så jävla ont...

Imorgon ska jag leta efter en bikini (om jag inte orkar springa ut kanske jag kollar på internet), kolla tider på någon ögonbryns och frans grej med färgning och noppning som jag fick som en av mina julklappar av min moster. Juste, sen måste jag kolla lite mer på den där satsläran också, prov på måndag. Och jag förstår ungefär ingenting av det med konjunktioner och injunktioner eller vad det hette. Usch...

Goodbye for now...

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0