Kyrka med Michel och Ludde??

Hje hej!
Jag kom precis hem. Gissa vad jag har gjort? Jag har varit ute i typ 2 h och letat efter en ortodox kyrka med Ludde och Michel. Kul? Jag hade strumpbyxor och klänning på mig och höll på att frysa ihjäl. Det värsta var att kyrkorna var stängda också! Vi besökte två st och båda var stängda! Katastrof! Jag fick fan damp. Vi funderade på att åka till söder också, men Michel ville inte förlja med så vi struntade i det.
Nu ska jag berätta vad Ludde och Michel vill göra med Frida!

Ludde:
- Om jag kunde skulle jag slita av Frida hennes kläder och lägga henne på ett torg i Kista och låta alla gamla gubbar och män slå och vålta henne...

Michel:
- Om jag fick göra vad jag ville skulle jag binda fast henne vid en lyktstolpe och hälla bensin över henne och ta en tändsticka och tända på och samtidigt skrika "Die witch, die witch"!

Lite hatad Frida?? XD

//Astri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0