Lite nytt



God morgon! Igår var jag ute på stan och handlade med Anna. Det var skitmycket rea, så jag köpte lite grejer. På Top Shop köpte jag två par tre kvartslånga jeans. Tror de hade kostart ca 500, nu kostade de 50 spänn! ;P Det ena paret tror  andra jag jag ska ha som det är (första bilden), men det andra paret klippte jag av , som ni ser på de andra bilderna. De kommer bli bra i Cypern, vi ska ju åka dit i stället för Schweiz. Fast min rumpa ser fett ful ut... Jaja.



Sen gick vi tlil h&m. Jag köpte en massa strumpbyxor och en bikiniunderdel. De hade inga överdelar :(... Behöver verkligen en ny. Ngn som vet var det finns? Och då menar jag en normal i normal storlek. På Top Shop köpte jag också tre läppglans. Ett läppbalsam, ett förstorande och ett pyttelitet. Och sist men inte minst blev en telefon i klackskoform från Lagerhaus :). Vet inte rikitgt var jag ska ha den än, men nnnjag testade det och den funkar. Nu tror jag jag ska ta nånting till frukost och sen kanske kolla på lite skor.

//Frida

Kommentarer
Postat av: Sara

OMG vad snygg telefon!!!!!

2009-02-01 @ 21:45:44
URL: http://sarask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0