Maybe I'll stay home

Hej, jag är sjuk. Och jag LIDER verkligen! Min hals känns som ett stort jävla öppet sår som nån sitter och petar i och typ häller salt på. Imorse visste jag inte hur jag skulle klara mig igenom skoldagen om jag var tvungen att prata. Och det var på gränsen att jag kunde det också... Men sen kände jag att jag höll på att få feber, så jag gick ner till skolsyster och hon sa att det hade jag. Så jag gick hem och skippade dramat. Fast det var synd... Drama är ju faktiskt roligt! :(. Men jag vet inte hur det blir imorgon, beror helt på hur jag känner mig och om jag har feber eller inte.  Om inte så känns det så himla mesigt att stanna hemma, hur ont det än gör i min  stackars hals. Kanske till och med vet i kväll, who knows. Men om jag går dit och vi ska sjunga kommer jag dö. Eller i alla fall tappa rösten.



Såhär känner jag mig just  nu... Jag vill ju fan bara sova! Men jag har inte tid, måste göra läxor och sånt där jobbigt :'(.

//Frida


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0