Med lägenheten full av målare...

Hej, jag  måste verkligen gilla det där med att göra flera saker samtidigt. Nu sitter jag nämligen och borstar tänderna samtidigt som jag skriver. En annan sak som är skön med sovmorgnar är förresten att man får vara ensam hemma eftersom alla andra har gått. But that´s not the case here. Vi håller nämligen på att måla om i vardagsrummmet. Det är ganska stort, så jag antar att det tar ett tag också. Men det betyder alltså att det står  en massa byggjobbare/målare i vårt vardagsrum just nu. Eller, många. Minst två, högst tre kanske. Och de har på nån jobbig radiokanal. Lugna favoriter kanske, eller någon med gamla låtar. Hm, allt annat än lugn och ro... Hoppas de är borta till på fredag i alla fall, nästa sovmorgon. Men nu måste jag lägga bort min tandborste känner jag.

Ha en bra dag! Frida

Jag har fått min mobil nu förresten! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0