venne vad jag ska döpa det till...

Hej, idag var vi ju som sagt på nån sorts tema/friluftsdag med skolan. De där lärarna borde fan stämmas, vet inte hur många gånger de tappade bort oss utan att märka någonting. Dessutom ramlade jag och Astri tre gånger!!! Jag har fortfarande skrapsår... Sen plötsligt sa de: Jaa, nu har ni 1 och en halv timmes rast. Nu är ni fria, hehe. Gå någonstans. Cp vuxna, men det var skönt ändå :)


Här är min matsäck + astri som äter sin äckliga hemköp macka :S...

Efter det sprang jag till kyrkan, jag skulle möta en pastor i Filadelfia kyrkan på St eriksplan för att intervjua honom om pingstkyrkan för en skolgrej. Det var roligt faktiskt, först tog han med mig till ett jättefint rum nånstans i slottet intill som byggdes på 1300-talet. Sen fick jag en rundvisning på köpet också, och han tyckte att jag kunde komma dit någon dag på gudstjänst och kolla in hur det var. Hihi, han kanske trodde jag höll på att bli pentekostal :P. Men han var jättesnäll och vi snackade om vilket gymnasium jag skulle börja på..

Nu ska jag gå och drömma. Sov fint  människor :).

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0