Samuel + Strandvaskaren <3

Hello!
Idag är första dagen på typ 1 vecka som jag känner mig tillräckligt frisk för att kunna gå ut.
Anna (storasyster), Samuel (hennes son) och Mathilda kom på besök vid 2 tiden. Vi matade Samuel lite och lekte lite lekar med honom, och sedan gick vi och handlade chips och godis för att sedan gå hem och titta på Strandvaskaren. Strandvaskaren är en film av samma regisör som Ondskan, och den filmen har ju alla sätt? Strandvaskaren är en skrcäkfilm och den var sjukt bra! Jag höll på att dö så rädd jag var! Det är en av dem bästa skrcäkfilmerna jag har sätt, och tro det eller ej, men det är en svensk produktion också! Otroligt! XD



Här är lite bilder på Samuel när jag och Mathilda matar honom. Super duktigt på att äta va?

   

//Astri <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0