Semlor på bibblan XD

Hello!
Idag är det väl semel-dagen, right? Aja, jag är sjuk så det blir nog inga semlor för mig (om inte någon köper med sig semlor hem). Jaja, igår blev jag, Frida och Paula så himla sugna på semlor att vi inte kunde hålla oss till idag. Vi sprang till Hemköp och köpte semlor och sedan satte vi oss på Stadsboblioteket, köpte varm choklad för 5 kr och åt våra gräddiga semlor. Det var jätte gått!! Alla stirrade lite konstigt på oss när vi satt där på barnavdelningen med grädde och sockerpuder överallt XD, but it was worth it!
Här är Paula och Frida:

     

//Astri <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

semeldagen är den 24de, du är två veckor för tidig;)

2009-02-10 @ 20:26:55
Postat av: Astri

Haha, tack så mycket. Jag skyller på att jag hade feber XD

2009-02-11 @ 18:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0