Sista på länge

Hej, jag är sjukt trött just nu, jag borde gå och lägga mig eftersom jag går pp vid fem imorn. Asså, att man alltid ska behöva vara så jävla tidig när man ska flyga.. Men om lite mer än tretton timmar är jag i Cypern, i värmen =) . Jag har en massa bilder på min mobil som bara längtar efter att laddas upp, men nu är det så att jagr har blivit tvungen att lämna in den igen... "Locket" på den, som man stänger med har åkt av...Antagligen för att jag tappat den så sjukt mycket. Det är inte säkert att jag kommer kunna komma åt internet där borta, så det här kan vara det sista på 12 dar ^^. Men vi får väl hoppas att jag hittar nåt trevligt interetcafé.

Should go get some sleep now...

Förresten så hade vi den där "supén" idag, det gick okej. Vi tjänade 4000, före alla avdrag för mat m.m. Mår illa nu.. :S

Ha ett mysigt lov  XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0