Stackars morfar!

Hej, vad duktig jag ar som bloggar igen! Det var skitvarmt idag, men hann inte bada i havet, bara poolen :(. Min morfar har blivit sjuk och ligger pa sjukhus... Jag tycker sa synd om honom, och jag kanske inte ens far traffa honom igen, de vet inte om han klarar sig :/. Han har fatt lunginflammation och ar man sa gammal som han ar sa ar det ganska allvarligt. Nu ligger han i koma. Det varsta var nog anda att jag har hallit sa dalig kontakt med honom de senaste aren, sist jag traffade honom var i julas och innan dess gick det sakert nastan ett ar. Han ar nastan 80 ar nu, sa om han inte skulle overleva sa har han i alla fall levt ett langt och lyckligt liv!

Nu orkar jag inte skriva mera. Det har ar nog mitt sista inlagg, men pa mandag vid tio kommer jag hem, sa kanske pa tisdag da. Jag har lagt mig jattetidigt och gatt upp jattetidigt ocksa sen vi kom hit forresten. I alla fall gatt och lagt mig vid typ 12, och man ligger ju en timme fore har.  Vi var uppe pa en vingard i bergen for ett par dar sen, det var 4,5 grader! Sjukt kallt :S. Men de har faktiskt sno har, om man kommer riktigt hogt upp. Sen drack vi lite vin. Det var tva som smakade okej, ett var sjukt ackligt...

Nu ska jag dricka mitt te har. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0