All these sick people

Hej, hej :). Säger man verkligen "sick" när man menar att ngn är sjuk? Eller är inte dt illamående mer/psykist sjuk? :/ Jaja, ni fattar. Hur kommer det sig egentligen att alla andra börjar bli sjuka medan jag just håller på att bli frisk? Amanda gick hem innan första lektionen hade börjat - Astri och jag blev glada, vi trodde hon kom och mötte oss, men hon kunde knappt prata och pallrade sig antagligen iväg till buss 40. Sen gick Astri också hem. Hon stannade till sista lektionen, sen gick hon hem eftersom det var gympa (skolk?)... Till sist var det bara jag och Paula kvar av tjejerna... jaa, och Emilia också dårå. Men Paula och jag klarade oss bra i alla fall, vi körde killerball och åkte ut hela tiden XD.

Fritjof är också sjuk! :'( Stackars liten, han har feber och allt. Han måste känna sig helt lost. Fast han har fått en alvedon för bebisar som man stoppar upp i rumpan ^^. Jaa, vad kan jag berätta mer... Jag skriver från pappas dator nu och kan inte  ladda upp några bilder:/.

Men sen har jag börjat på en fotokurs för 13 - 16åringar på torsdagar som jag fick från min morbror. Den är faktiskt rätt rolig :D... Fast den håller på sjukt länge... Typ 4 - kvart över 7. Vi har fått i läxa att ta 3 sammanhängande porträttfoton, iaf så som jag förstod det. Tror man kan ta nästan vad som helst och fota, men det måste höra ihop - t.ex. alla människor på stan med gula hattar, eller en serie bilder av samma person.

Idag var det riktigt snorigt för min del. MIn näsa svider som om nån hade droppat citron i ett sår på min näsa, och jag har fan nästan det :(... Men så är det nog i slutet av sjukdomar. Svenska provet idag gick hyfsat, men man kunde bara få G/IG, så spillerill.

//Frida

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Visst är den :D <3



Är också himla snorig, vintertider... suck ;)

2009-02-10 @ 12:16:52
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0