långpromenad, biljard, bowling

Hello!
Idag var det en konstig dag. I vår skola har vi temadagar då och då. Lr ska man kalla dem "temadagar"? Aja, iaf, då får man välja en aktivitet som man vill gå på av olika alternativ. Jag och Frida valde bowling, långpomenad och biljard. Det började med att jag och Frida + gruppen skulle gå en promenad till Carlbergs slott. Det sorgliga med denna promenad var att jag och Frida tappade bort vår grupp tsm med Zeke, Max och några andra killar. Så vi vandrade runt i parken lite bort komna :S
Här är: Frida som snurrar, Zeke och max och jag

    

Efter ett tag så hittade vi vår grupp (som inte ens hade märkt att vi var borta :S). Efter det så blev vi släppta fritt i Carlbergs parken och jag och Frida tog lite fina naturbilder:

           

När vi tröttnat på att ta bilder så fick vi syn på en studsmatta på en tomt. Jag och Frida kunde inte hålla oss från att gå och hoppa så vi klättrade över staketet:

   

Efter det så var det bara att börja hoppa XD. Här är lite roliga bilder från när vi hoppade:

       

Det var ett hål i studsmattan också XD

    

Efter en härlig hoppstund var det dags att gå till biljardhallen, men jag och Frida kunde inte motstå den vackra romerska byggnaden mitt i parken. Lr är den romersk?? XD

         

Trotts att vi fastnade vid byggnaden så lyckades vi ta oss till Biljard Palatset (dock var vi ca 10 minuter sena). 
Här spelar vi biljard: Jag vann första gången och Frida vann andra gången, men i allmänhet tror jag att Frida är lite bättre på biljard än vad jag är.

  

Bowlingen då? Jo, vi gick och bowlade, men tyvärr orkade vi inte ta några bilder på det. Det blev lite katastrof ett tag är vi helt plötsligt blev tvugna att köra med Max och Zeke. Hur kul låter det liksom? XD
Men allt slutade gott iaf och jag satte 3 strike och 1 sperr (lr hur det nu stavas). Jag är inte säker men jag tror att Frida satte en strike. Fast det blev nog ganska lika i slutet ändå, i och med att jag missade så många "kast" förövrigt.

//Astri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0