Var kommer alla besökare från?.. :O

Hejsan, av gammal vana gick jag in och checkade statistiken på bloggen - om besökarantalet hade minskat/höjts och sådär. I vanliga har fall har vi inte alls så många besökare. Men idag hade vi av någon skum anledning hela 125 stycken unika besökare och 200 "all page hits".  I alla fall så var det lite roligt :). Men det är säkert bara nåt skumt, de går nog ner till imorgon :P.

Åh, förresten så börjar vi klockan 10 imorgon! Älskar Sven och Emilia just nu :D. Anledningen vet jag inte, vi ska tydligen hoppa över mentorstiden och ha gympa på en del av Svens gympa och Emilias svenskalektion. Emilia ska hålla i hela grejen, blev lite misstänksam, men Emilia lovade att vi inte skulle vara ute i alla fall. Men om jag bara får sova så är jag
glad! Nu måste jag duscha förresten. Mitt hår känns så otroligt ofräscht! Det här är nog sista för ikväll, så godnatt på er.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0