Kondom till Robert???

Hello!

Oj, jag glömde berätta att min kusin från Polen kom idag. Han heter Rober och han kom med hans tjej. Jag var ganska oförberädd över att dem skulle komma och tvingade med Frida hem till mig och ta emot dem. Frida och jag fick en otroligt korkad idé om att ge bort en kondom till dem. Vår idé gick till och med så långt att vi slog in ett paket med kondomen. När vi väl skulle ge bort dem så lyckades jag hejda Frida, men Frida gjorde bort mig så totalt! 

F:Frida
R: Robert (kusin)
A:Jag (Astri)

F:- Astri want's to give you a present!
A:- Noo! It was Fridas idea!
F:- No, it was Astris idea, why would I give you a present?
A:- No she's wrong! It was her idea!
R:- So what? Can't you just give me the present?
A:- No! It's not a nice present, You'll not like it!
R:- So your are not going to give me my present?
A:- No, because you really don't want it!
R:- Why not?
A:- I can't tell you.  Please, trust me!
R:- Okey, if you don't want to give it to me, than don't...
A:- Oh, tank you! Your are the best Robert! I hate you Frida!

//Astri :/

Kommentarer
Postat av: Kimberly

haha, den var rolig....han ville verkligen inte ha din present i början men sen....oj,oj,oj,oj...aahahahahahahahahahahahahaha....

2009-01-28 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0