12am and I can hardly walk...

Eller, gå kan jag väl, nu överdrev jag. Men det är fan nästan omöjligt att klä på sig, skulle det inte vara för att jag var tvungen skulle jag gå naken.. Det är smärta att klä på sig! Bh:n är värst. Haha, jag har bränt mig så jävla mycket. Again. Axlarna är värst, men sen urringningen och lite på magen. På magen, liksom! Herregud, vem bränner sig där? Inte jag i alla fall, vanligtvis...

Dum som jag var låg jag hela dagen i den starka, lysande solen utan att ha solat på ett år, eller något solskydd... Stupid, or what?! ;S

Men mamma tvingar ändå med mig till stranden.. :/
Snacka om att jag tänker använda solskydd!


frida

Kommentarer
Postat av: Marie

Absolut! Dagen var hur bra och skön som helst, =)

2009-06-24 @ 17:54:21
URL: http://mariestayreal.blogg.se/
Postat av: J. ONLY

Tror inte att det finns att köpa...sådär..riktigt än... men coola är dem :D

2009-06-25 @ 17:57:36
URL: http://jonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0