FRITJOF KAN GÅ!

Fritjof kan gååå! Han kan gå, han kan gå, Fritjof kan gå!!! ^^

Fritjof är bara 10 månader och han kan gå!
Han är ju bättre än alla andra bebisar som lär sig vid 12,13 månader. Hahah, hans mamma lärde sig inte förrän hon var typ 18 mån...

MIN SUPERBEBIS XD
Mahahah, du är bäst och du kan gå ;P

Hihi, förlåt alla som störs över hur glad jag är, men han är faktiskt världens duktigaste bebis! Sry, just face it ;P Hihi, alla andra kan ta sig ^^
Såhär liten var han i början... Gaah! Snart är han tonåring och börjar använda hårgelé... Usch, aja då ska jag göra honom så snygg jag kan så han får några tjejer ;P


Aaahw! Jag längtar efter Fritjof, funderar på att be någon stoppa honom i ett litet paket med posten...

Good night, sleep tight <333
frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0