Tåget...

Internet här är seeegt! Men jag ska inte klaga, bättre än ingenting ju? :P

Göteborg var ganska mysigt... Jag vågade åka det mesta, men fan vad jobbigt det är att köa 25-35 min på alla attraktioner. Hur mycket hinner man åka då liksom? Nej, i det avseendet är Gröna Lund lätt bättre. Hotellet var helt okej, förutom att låset till toan inte funkade. Vi pallade inte säga  till. Göteborgarna är ganska snälla, i alla fall är de socialare och artigare. Och jag fick en känsla av att det inte finns lika  mkt grupptryck här som i Sthlm, folk vågar lite mer ^^.

Jag sitter här med en Vecko Revyn och lite blandgodis och fördriver tiden. Ha, jag har till och med gjort ett korsord... Det var väldigt lätt iofs, och säkert avsett för folk som är precis så dumma som jag, men jag är stolt ändå :). Jag har också gjort ett "Hur kändissmart är du"-test, resultatet blev 35/50... Mer än hälften iaf!

Eftersom jag varken har batteri på mobilen eller tillgång till sladd (om jag inte bestämmer mig för att gräva upp hela min packning), kan jag inte ladda upp några bilder.

Tåget är framme 20:52, alltså om ca 1,5 timme... Tips på tidsfördriv?



Btw så har jag den där Michael Jackson-låten i huvudet - "Do you remember the time... when we fell in love... do you remember the time", nånting sånt. Bara för att alla spelar hans musik överallt just nu.  Iofs är det ju ganska nice, men...

frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0