Västkustskt

Hellu. Jag kom just hem, jag är så sjukt trött efter att ha sprungit i en massa affärer hela dagen... Sen så har jag solat & badat, badat, badat, och fiskat krabbor... Och en ål XD... Men jag är snäll innerst inne så efter några minuter kastade jag i min fångst i vattnet igen. Fan vad fint väder det är, väntar bara på att det ska ta slut och börja ösa ner igen.

Jag är lite osäker på vad jag egentligen köpte idag, men bl.a. var det en till bikini. Kanske lägger upp bilder på allt jag köpt här nere när jag kommer hem =).

Btw, testa säga västkustskt... Det är omöjligt. Tro mig, jag har försökt!

Imorgon ska vi förhoppningsvis åka till världens härligaste badställe... Jag måste ta bilder, så himla fint där ;). Det finns en kritvit badstrand, och sen är det klarblått vatten upp till naveln ungefär, ut till en liten ö som man kan gå till. Superfint... Hoppas det blir fint väder igen. Det roliga/jobbiga med att bada här är att man blir helt salt, på hela kroppen. Läpparna, armarna, bakom öronen... det finns överallt. Lite småjobbigt, men så är det.  Det som är bra är att håret typ bleks extra mycket på sommaren om man badar i jättesalt vatten och sen låter det torka. Vet inte om det verkligen hjälper, speciellt inte eftersom att jag bara badat en gång här, men vi får se.

Sen ska jag också försöka släpa med de andra till en converse affär. Mina är uppslitna hela hälen :´(...

Hehe, nu ska jag nog gå och titta på solnedgången, och äta lite godis.

frida

Kommentarer
Postat av: Palmira

Sv: Jadu, det undrar verkligen jag med. Något känns ju fel om man vill lära sin 11åring att shoppa, haha.



Låter mysigt med västkusten btw :)

2009-06-26 @ 04:01:29
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0