ensam hemma

aha, nu var jag ensam hemma igen då. jag blir lite sur på mamma, hon borde  ju vara hemma med mig nu när jag e sjuk, på kvällen iaf! och nu så bara åker hon och theo iväg och hjälper min moster med en fåtölj, och så ska dom gå på restaurang. jag menar, hon borde ju faktiskt stanna hemma och ta hand om mig!
hmpf, livet är väl orättvist antar jag, men ändå.. jag tror jag börjar komma till "snor-stadiet" nu, haha snart måste jag kanske börja använda mig av astris knep, och stoppa in två stora pappersbitar i näsborrarna, för att stoppa rinnandet alltså. fast jag nyser ju mest så det kanske inte funkar.. :/ imorse var lite läskigt tycker jag, för jag typ hostade så att jag höll på att kräkas. fast egentligen så hade jag nog aldrig kunnat göra det, men huvudsaken är ju att det kändes så. idag har jag kollat på en film (plus några timmars tv) och druckit varm choklad. jag kom förresten just på att anledningen till att mamma håller sig borta från mig kanske är att hon är rädd att bli smittad, fast isf vågar hon inte erkänna det. haha, tråkikgt liv jag måste ha som sitter och tänker på det!
got to go /f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0