fattar inte så mkt, men det hör ju inte till det ovanliga :)

halloj :) jahapp, då var bloggen klar då. vette fan vad man skriver på en blogg, men  jag får väl lära mig. det känns lite pressande liksom, att vad jag nu ska skriva kommer typ vem som helst kunna läsa :S just nu innehåller bloggen inte så mkt, men på tisd. kommer det förhoppningsvis bli lite bilder också, då måste alla spana in den, för den kommer bli sjukt rolig! bl.a. på den dagens mat :) om inte astri e sjuk då, för då pallar jag inte göra nåt sånt själv. men jag kan ju berätta lite om vad jag gjort idag så blir den här bloggen lite roligare, för dom som pallar läsa asså.

ahp, det började nog med att jag gick upp vid 9 och käkade lite havregrynsgröt (duktiga jag) och sen träffa jag sara, astris tvilling dårå. vi åkte till svt och provfilma för nån serie som hette "guds tre fickor" , hahah, bästa titeln också. det va lite läskigt, man fick gå in i ett pyttelitet rum med en säng i och så va det en kille där också som filmade när man låtsades prata i telefon med sin styvpappa som man hatade. det va killen som pratade alltså. sen skulle man typ låtsas att man behövde pengar till nåt (han va svinrik) och jag "ljög" och sa att min kompis sara va med barn och hon hade inte råd att betala abort så jag behövde pengar att låna henne. ungefär så.. aja, det gick ganska bra, tror jag :S fast vågar inte hoppas eftersom jag antagligen inte kommer med. man skulle få svar typ slutet av maj om man kom med. men nu tror jag jag har skrivit lite för långt så nu slutar jag.
Chao, f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0