Helgen <3

Hej hej!
Jag är helt frisk nu. Denna helg va så sjukt rolig. Min mormor e här från Polen (det var henne som Frida träffade). På tisdag fyller mormor år så vi ska gå på Operakällaren och käka.

Helgen:
I lördags satt jag och paula och Rebacca och rökte te (man stoppar in te i ett sugrör och tänder på). Vi blev jätte lummiga. Vi fikade och sen ringde vi till Bill, Victor och Niclas. Den ända som svarade var Niclas. Vi bad honom att komma ner till Odenplan och dansa med oss, men han hade inte tid. :( Sen såg vi Victor och Tom komma upp från t-banan, så vi fråga om dem ville göra något kul, men det ville dem inte. Vi förföljde dem ett tag tills de gick in på ett internetplace...Rebacca jag och paula blev utlkastade därifrån för att vi inte hade betalat. Vi bestämde att vi skulle träffa Victor och Tom utnaför om en timme. Under tiden gick vi till Oppsan och jag testade några killars skateboard. Jag sög på att åka stateboard. Efter det satte vi oss på t-bane taket på Rådmansgatan och vinkade till folk. Vi råkade vinka till några fullisar som ville våldta oss. De jagade oss igenom hela oppsan. jag var så rädd att jag sprang och grät... Under tiden medhanns jag sprang ringde Niclas. Han träffade oss tsm med Wille. Vi väntade ett tag på Victor och Tom men dem hade gått :'(. Sen flummade jag och Paula pch Rebacca runt lite med Niclas och Wille, men sen sprang de små pojkarna iväg :'(. Sen kom de tbx igen, och så höll dem på så ett tag. Efter det försvann dem. De sa att vi var fulla och trog. Då gick vi hem till Paula och spelade något Mario-tvspel. Det va as kul. Klockan var ca 21:30 när jag gick hem (mamma var inte glad) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0