hyfsat frisk + vacker dans

hej hopp gummisnopp, haha (det sa jag hela tiden när jag gick i fyran).
idag gick jag till skolan, fast på slutet orkade jag knappt, matte och no två i rad :S aja, efter skolan gick jag och astri och paula till hemköp (precis vid vår skola) och köpte 2 paket kakor att dela på. sen gick vi och käkade det på stadsbiblioteket + varm choklad och cappucino för 5 spänn (billigt, men illamåendeframkallande). rekommenderar inte nån att be kärringen med svart lockigt hår och glasögon om hjälp. aha, jaa sen gick paula. och jag och astri gick och kastade pinnar och mcdonaldsbrickor på folk från taket där (ovanför 7-eleven). det var en kille vi tyckte lite synd om, vi kastade en pinne rakt in i hans öga - det var antagligen astri, haha. sen var det nåra fjortisar som råkade se mig kasta på dom och skrek fittor åt oss ett tag, fast jag märkte ju inte det. aja, det var nog det. sen satt vi i solen ett tag och kollade på folk som skejtade och kom fram till att det var bortkastad tid av killarna att öva hela tiden för när dom väl kunde så var dom ju vuxna.
sen gick vi hem till henne och åt och hennes mormor sa på polska att jag var mycket sympatisk tror jag x)
astris mormor och jag är iaf jättebra kompisar (: sen övade vi på "great balls of fire" , en femtitalslåt som vi ska uppträda med för skolan på musiken, astri och jag ska sjunga och dansa XD ahja, ingen tror vi kommer våga. haha, vi prövade astris mammas gamla femtitalsklänningar också :P alla måste komma till vasa real när vi sjunger, tid och datum kommer XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du suger frida älskling, och då menar jag inte kuk (a)
du sa inte alls hej hopp gummisnopp i fyran! Du ljuger umge. Ni verkar ha väldigt.. roligt på dagarna. men du lilla plutt, kan du kolla om jag kan komma och kolla på er skola nån dag tack?:)

2008-04-17 @ 22:07:19
URL: http://metalliic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0