också sjuk :(

ush, nu har jag nog blivit smittad av astri från när jag och paula kom och skänkte godis åt henne .. imorse vaknade jag typ av att jag inte kunde sluta hosta. jag hade 39° idag , sen tog jag ipren men nu börjar den sluta verka. det e faktiskt jättesynd om mig! vill ha lite medlidande här, faktiskt. jag har typ feberfrossa, hosta och nackspärr. har bara ätit en rostad macka och två digestivekex idag. har legat i soffan hela dan och kollat på dåliga tv-serier, top model och 10 nånting, det var nån tävling där man skulle gissa hur många svenskar som haft trekant och hur många killar som tyckte deras rumpa va snygg :/ det var ett rätt dåligt program iaf. sen badade jag en gång också, men jag var lite skum just då, så jag trodde jag typ skulle drunkna där, bara för jag var ensam hemma :S. haha, aja jag e väl lite konstig när jag e sjuk.. mamma typ försöker typ få mig att dricka en varma koppen med jordgubb och vanilj, den stinker! man mår illa bara man luktar! tror tyvärr inte att det blir nån mat på tisd, båda kmr nog va sjuka. men man vet ju aldrig. astri skulle iaf ladda upp förra veckans matförsök. (raggmunkar med sylt och renskav).. man hör ju själv hur det låter. kanske skriver imorn om  jag inte har nåt bättre för mig.
pussiluss, f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0