tandläkarn och lite allmänt bara

hejsan, aslänge sen jag  skrev nåt allvarligt känns det som, men jag kan ju iaf berätta lite om vad som hänt i mitt liv den senaste tiden (inte så mycket dårå). ahja, idag var jag med astri efter skolan, slutade typ 2 :). vi gick och köpte såndär rosa yopghurtglass ni vet, på 7-eleven för man skulle få en veckorevyn med. men man fick en kupong man skulle typ smsa ett nummer till dom och betala ett sms¨för 5 spänn :S astri och jajg blev självklart skitsura eftersom vi inte fick tidningen direkt där, och eftersom det stod att 7-eleven skulle bjuda på tidningen. aja, som "straff" mot 7-eleven rev vi ut massa kuponger ur vr (veckorevyn är en tjejtidning förresten, för alla dumma killar som inte visste det :/) . nu har vi typ massa kuponger på sån där yoghurtglass på 7-eleven + att jag har en på makeupstore, man får typ ett läppglans. sen skulle jag åka med pappa agnes och theo (syskon) till tandläkarn, självklart kom jag för sent där vi hade bestämt träff. vi åkte dit iaf, och jag fick börja typ för jag var äldst :S han peta ett tag, och jag hade alla tänder utväxta och inga hål - har aldrig haft nåt heller. sen han ba: det är nog bäst att vi tar in hennes pappa till tandläkartanten, jag trodde typ jag hade nån livsfarlig sjukdom i tänderna, vet inte om det går, men cancer kanske. jag hade inte det iaf, men han tyckte typ att jag hade för glest mellan tänderna och att det var nåt jäkla skönhetsfel, han sa att om jag ville kunde jag ha tandställning. så jag ska typ gå och kolla det nån dag. men jag visste inte att tandställning var så jäkla dyrt? den skulle kosta 20 000 :/ aja, tandställning kanske kostar så. det tycker jag iaf var lite läskigt, jag menar tänk om jag ser ut som värsta cpbarnet med tandställning :S men jag fick ju välja om jag ville iaf. haha, jag har typ ätit glass tre ggr ida, rekord? :P
vad kan jag´mer berätta.. jo juste, jag var ju jätteduktig i måndags faktiskt, först så gick jag upp på min längsta sovmorron, till halv 11, och sprang en halv mil med pappa, jag menar, på morronen, vem pallar? :P haha, sen gick jag och boxades efter skolan också, sååå duktig! tror faktiskt jag börjar få lite mer muskler också, nivet, inte triceps och inte biceps, men typ nedanför axeln precis ;) haha, tråkig jag e asså , vem vill veta om var jag har fått muskler, liksom? hm, nån äcklig ful våldtäktsman kanske, haha. inte vet jag,  ahja, pusspuss hejjs §§

Kommentarer
Postat av: annaaa,

asså seriöst, er blogg suger bajs. ni typ skriveer ingentiiing!
men jag tycker om er ändå! §§

2008-04-27 @ 21:09:33
URL: http://metalliic.blogg.se
Postat av: elvira

NICE BLOGG!
Men astri du får besöka min blogg:D
www.elvis95.blogg.se
Jag är elvira från dit basketlag

2008-04-29 @ 11:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0