Back to school...

Så, nu har jag börjat skolan igen ... :( Igår var vi och badade på typ Kampementsbadet. Kan ha varit Kamprements. Det var roligt i alla fall. Idag var vi på rundtur på Drottningholms slott, har lärt mig att det fanns en Ulrika Eleonora, en Hedvig Eleonora och sen var det en Lovisa Eleonora också om jag minns rätt. Som ni säkert förstår så var det inte jättteroligt, och jag kommer inte ihåg mer än det jag skrev heller. Vi gick runt lite, sen käkade vi med en massa flugor och sen skulle vi åka med bussen hem igen. Vid Brommaplan på tunnelbanan lyste Sven (Rask, vår gympalärare/klassföreståndare) dock upp dagen lite när han missade tåget vi åkte med, haha ^^ Dessutom fastnade han med handen i dörren :P Men nu är han förhooppningsvis hemma igen. Ush, imorn börjar skolan "på riktigt´" igen, klockan åtta! Dessutom med no. Kommer aldrig orka  

                  

Hittade den här gamla bilden
från i somras.. astris och mina goda (?)
chokladbollar + våra fina naglar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0