Fredagen den 29

Idag var det en under bar kväll. Jag var ute med Sara,Emma, Ollie och Jonna. Vi åt Pizza på en pizzeria och sedan gick vi på promenad i Vanadislunden, där vi flörtade med några as packade killar. Sedan drog vi till Matteus Fritidsgård. Där spelade vi Gitarr Hero och pingis. Efter det drog vi till Lidl och köpte cola, sen satte vi oss i Vasaparken och drack den. Efter ett tag började vi åka på linbanan som finns där. Vi åkte skit länge och åkte fyra samtidigt. Helt plötsligt kom det en kille och frågade om vi hade sigg. jag menar vi var ju fan bara 14 år! Sen blev han sur när vi inta sa att vi hade det. När vi väl hade åkt färdigt på linbanan var mina byxor och skor fulla med sand efter att ha släpats i den sandiga marken under oss. När jag kom hem märkte jag att jag till och emd hade sant i trosan XD.
Det var en rolig dag.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0