hemma

Nu är jag hemma igen, från mormors land den här gången, det ligger på Torö utanför Nynäshamn. Nu har jag fortfarande ingen mobilsladd men... jag har en kamerasladd. Har i alla fall lite bilder där också.
Så jag måste bara visa - hmpf, fritte kan jag ju säga. Det är ju nästan same shit.



japp, så såg han ut. Ganska gullig i alla fall? Fast han har väldigt långt huvud där..  :)

Juste, måste berätta. Idag var jag faktiskt jätteduktig! Jag sprang hela 4 km innan vi åkte hem. Och dessutom regnade det. Jag ska erkänna att jag faktiskt gick lite när jag fick håll, så det tog ju lite tid, men ändå.

Imorgon träffar jag troligtvis anna, var vet jag inte, men det löser sig säkert. Sen hade jag tänkt träffa signe i veckan också, och så ska jag och astri gå på nån film som heter typ Donkey Punch.

That's it för den här gången. Jag har som nytt nyårslöfte förresten att jag och astri ska bli mycket bättre på att skriva på bloggen och, alltså skriva mer, i åttan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0