hemma idag

Jag mådde illa imorse så jag kunde inte äta min frukost  :( Det är så obehagligt sådär när man mår så illa att man vill spy men så går det inte... Ahja, det slutade med att jag inte gick till skolan. Det var ganska bra "sjuk-timing" iförsig, nu tror jag slapp springningen på tid runt vasaparken idag. Men jag får säkert göra det någon annan gång istället. Har sovit tre timmar i soffan idag, det var asskönt, till tolv typ ^^. Igår kollade jag på En prinsessas dagbok, nästan hela i alla fall, på tv. Aa, och som astri berättade så är vår hk-lärare verkligen hemsk! Jag kommer aldrig lyckas smöra mig in där, liksom!... Hm, sad story :/ Imorn går jag till skolan igen, om det inte är så att jag spyr eller så, och det vore ganska otroligt eftersom mitt illamående antagligen framförallt berodde på att jag drack ett stort glas vatten istället för mat när jag var hungrig imorse, nivet, om magen e helt tom så kan det kännas sådär obehagligt och så vill man bara kräkas... Nu ska jag i alla fall försöka äta lite, får se hur det går. Missade boxningen idag också, men ska gå imorn. Hoppas alla tycker synd om mig som läser det här nu x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0