MVG I HK? :P

skolan har börjat. Vi har en skitdålig hk lärare. Han e en sur gubbjävel, helt enkelt. Jag som hade tänkt att fixa
MVG i hk får visst tänka om. Jag e bäst på att fjäska för kvinnliga lärare, men nu blir det svårare. Nu ska jag helt plötsligt få en man som har lagat mat i lumpen att gilla mig? Jag ska göra mitt bästa. Frida verkar ha samma problem som mig (vilken dem andra i gruppen också verkar ha). Undra om det överhuvudtaget kommer att stå MVG på någons slutbetyg :S. Iaf så är betyg allt jag tänker på (typiskt elever i åttan). Jag ska medela mina betyg på varje prov jag får, så ni hänger med i min utveckling. Hare gött, ska plugga nu... Nej, jag skoja... Tv:n passar bättre en sån här kväll...
See You!

Jag har strukit under alla ord som har med skolan att göra. Om ni undrar varför så är det för att jag har tråkigt XD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0